BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 26, 2014

Merajuk :(

One of my huge problems is aku ni tend to merajuk. Tak tau laa maybe aku ni oversensitive ke atau sebab apa. But the problem is bila aku merajuk dengan family members ke apa, they tend to ignore me. I just don't know why. I am a simple person. Yes, memang aku senang merajuk tapi aku ni senang nak kena pujuk. Say a simple word macam I'm sorry ke atau bila aku merajuk tu tanya laa dah makan ke belum, senang je aku cool down. Sebab bila aku merajuk, aku selalu mogok laa, tanak makan. Hati sedih memang tak lalu la nak makan. Tapi selalu nya, tend to ignore me. Kalau dulu2 aku akan tunjuk tantrum, tunjuk betul2 yang aku merajuk. Tapi aku yang sekarang, diamkan je la pastu nangis sorang2 dalam bilik. 

Mungkin sebab aku anak bongsu kut, suka perhatian. Bila aku merajuk, aku senang dipujuk. Tapi sekarang ni, takde siapa yang nak pujuk. I iz sad :(

blog comments powered by Disqus