BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 9, 2012

Pentas dunia, ramai pelakonnya.

Dah bosan dengan pentas drama dunia. Ramai sangat pelakon. Drama je semua semata. Bila dah dewasa ni, makin malas nak jaga hati orang. Hati aku sendiri pun orang tak nak jaga. Baik lah aku jaga hati orang yang nak jaga hati aku jugak. Siapa yang rasa aku penting dalam hidup dia, maka dia juga secara automatiknya menjadi penting dalam hidup aku. Dan siapa yang rasa aku tak punya kepentingan dalam hidup dia, maka automatik juga dia tiada kepentingan untuk disimpan lama dalam hidup aku. You'll get back whatever things that you ever did to me. Buat baik kat aku, aku akan baik dengan kau. Kalau kau buat tahi dengan aku, maka tahi jugalah yang akan terpalit balik pada kau. Simple. Option terletak pada tangan kau je. Because some people exist only because they exist. Ada or takde mereka, doesn't matter. I recognize whoever is important to me, and my life. Kalau mereka rasa nak delete aku dari hidup mereka pun, delete lah. Aku okay je. But just remember, you are NO ONE to me. Please remember that. People who are important to me, they know who they are. And I am firm with my own stand. Thank you for reading :)



blog comments powered by Disqus