BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 24, 2011

Aku sudah beli winter coat. Mau tengok kaa? Hehe

Hokeh, harini aku gi shopping untuk pergi Istanbul nanti. Cis. Aku rasa aku kena betulkan niat la. Aku pergi nak kerjakan umrah, bukan bercuti hokehhh!!The thing is, temptation untuk Istanbul itu sangat ada. Insya Allah lepas pergi kursus umrah nanti baru aku boleh pasang niat betul2 nak gi tengok Kaabah ni. *Tekad kan hati, tekad kan hati!!* phewhhhh.


Anyway, aku beli winter coat harini. Shopping jugak ler. First time beli hahah. Sumpah aku rasa kelakar pulak baju tu. Padahal kat Istanbul sana tah2 tak ler sesejuk yang disangka. Eleh, jangan cakap laa kan. Aku dok dalam aircond temperature 23°C pun dah menggigil. I am not too fond off with sejuk2 ni. Of course.


Saja nak tunjuk2 baju yang aku beli harini. Kot2 ada yang berkenan sila2 la singgah Universal Traveller untuk membeli. Discount sekarang banyak since dah hujung tahun. Heheh.


Time ni malas nak pakai tudung. So aku amek gambar tutup kepala dengan bulu2 tuh hahah. Actually bulu2 tuh boleh cabut gak ar. Sebab dia ada zip. Takde laa over sangat mak nampak time pegi sana nanti. Shesssshh.

Ni time pakai tudung pulak. Bajet aku dah sampai Istanbul lettew. Over lak ngan baju.

Yang ni pulak full rupa baju tuh. Ok nampak macam gemok gila di situ. Baju tu tebal tuh!! Bukan aku yang gemok. Wakakak.

Ok, dah show off baju, sekarang nak cerita pasal recent condition aku lak. Lately ni tak berapa nak sihat jugak laa. Masalah perempuan satu. Asyik rasa nak demam pun masalah lagi satu. Hari2 rasa masuk angin. Tu another problem. Haih, ini semua punca dari aku stress tahap gaban ler ni. Hari2 aku mengadap nak siapkan projectssss yang menggunung ganang jugak lah. Sampai bila balik rumah pun hari2 mimpi pasal groupmates aku. Bangun2 je terus bukak laptop nak selesaikan masalah2 projek yang perlu diselesaikan.

Final exams in coming 6-7 days. 31 December permulaan (oh, I didn't count CAAL la pulak kan) and end up masa betul2 the veryyyyyyyyyy last day, 15hb Jan. Terbaik ah ko. Macam nak gila aku menunggu kat UIA ni hahaha. 

Anyway, wish me luck semua. Insya Allah segalanya dipermudahkan, dan insya Allah, korang punya exams pun dipermudahkan. Amin :)


edit: p/s: hokeh sumpah aku malu dengan baju ni actually wakakak. Bagi untuk cover malu, actually aku nak guna baju ni again laa nanti, insya Allah nak pergi Korea lak time winter. Hopefully hasrat ni tercapai heheh

blog comments powered by Disqus