BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 14, 2011

Doakan aku

I've been thinking about this for the whole day jugak lah. Aku tinggal very few semesters jugak lah before reaching my final semester here in UIA. Ada laa dalam 3 long semesters and 1 short semester before industrial attachment. Otak aku lately ni ligat fikir, camne laa nak naikkan cgpa aku ke first class. Yeah, aku mengaku, cgpa aku tak sampai first class. Masih di kawasan second class lagi. Ada dalam few points lagi nak sampai first class. Impian aku jugak lah actually nak grad first class degree. Tapi, even few points pun, ingat senang ke nak naik. Pointer lah ada lah something yang paling susah nak naik tapi paling senang gila nak turun. Duhhh. Hahah.


Okay memang mengharap gila dan hopefully sangat2 aku boleh grad first class degree. Nak mintak jasa baik pembaca2 blog aku semua doakan aku grad first class degree, okehh? Aku dulu tak berapa nak cemerlang SPM, nak merasa jugak cemerlang sesekali, well; in degree I mean :(


Ni laa class of honours kat UIA ni. Aku sekarang dalam range Second Class (Upper). Agak2 sendiri je la berapa cgpa aku haha. Few more points nak masuk first class. Haihh, seriously, susah weh. Aku pun dah pernah kantoi 1 semester dulu. So tu yang buat cgpa jatuh agak banyak dulu. Now dalam usaha nak maintain and naikkan banyak3. Just nak mintak, doakan lah ramai2 yang aku boleh grad first class degree. Moga Suhaila Roslan boleh grad cgpa 3.60 dan ke atas, aminnnn

blog comments powered by Disqus