BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 1, 2011

Putus tunang pulak mereka

Memang kesian sangat aku tengok Elia atau Aimie Harmelia, bila Khairul Fahmi Che Mat putuskan tali pertunangan dia dengan Elia. Bukan baru kejap mereka bercinta. Agak dah lama jugak kut. Hampir 2 tahun tak silap aku. Tapi nak buat macam mana. Biasalah orang dah mula popular. Kes sama macam Mawi dulu lah lebih kurang. Memang aku simpati sangat dengan perempuan ni. Walhal dari zaman sebelum KFCM ni popular dulu, Elia ni dah support dia gila2 kut. Biar pun dulu orang kata bercinta dengan pemain bola sepak macam takde masa depan, tapi Elia ni sabar je. Dia support jugak boyfriend dia. Agak keputusan tergesa2 jugak si Khairul Fahmi ni putuskan hubungan diorang. Dekat 2 tahun kut bercinta bermadu kaseh, semudah tu kau putuskan hubungan? Adoii laa lelaki. Dah laa siap dah buat perancangan nak kahwin oktober ni


Apa2 pun aku rasa benda2 macam ni dah boleh agak dah. Takde yang mengejutkan disini. Cuma aku sedih lah tengok. Sebab mereka nampak sweet sebagai couple kut sebelum ni. Kalau lah aku ada boyfriend, tak rela lah boyfriend aku jadi artis atau jadi celebrity or orang2 popular ni. Sebab mostly, akan end up macam. Banyak kes dah jumpa.


Apa2, tabah ye cik Elia. Adat resam jadi orang penting untuk orang2 popular. Kena redha je lah nak buat macam mana. Buat Khairul Fahmi Che Mat, bawak2 beringat ye. Bukan selalu kita berada di atas. Lagi2 bila hanya lah sekadar ahli sukan. Sampai bila je boleh bertahan duduk kat atas tu. Kalau Tuhan nak jatuhkan kau, sekarang pun Dia boleh jatuhkan.


Moga masih ada sinar untuk Elia dan Khairul Fahmi.


Blog Elia: http://jejariruncing.blogspot.com

blog comments powered by Disqus