BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 6, 2011

Video 24:7 konon kpop malaysia. Dari kpop ke mpop pulak

Aku tak sangka entri aku pasal 24:7 tu berjaya menaikkan trafik blog aku. Bukan peminat mereka yang datang, anti mereka rupanya haha. 


Ini, akhirnya nampak jugak video "persembahan" mereka menggunakan lagu Super Junior Bonamana.


Dan ini, persembahan dari Super Junior sendiri


Nampak tak berbeza?
-----------------------------------------------
WTF? Marah betul aku. Diorang guna lagu Suju weh. Dah lah menari BERTERABUR. Memalukan aku sebagai warga Malaysia. I totally dislike them okay! Kalau korang biasa tengok Suju menari, they dance really well, really in synchronize. Tak dapat bayang kot tetiba Super Junior terjumpa video diorang then diorang tengok mesti diorang gelak guling2. Huh, rasa kalau aku ada kat situ dah lama aku baling telur busuk kot kat diorang. Bior kasi sedar sikit oiii. 


The end of may nanti Super Junior M nak datang Malaysia untuk Hari Belia Negara. Aku sangat2 berharap laa diorang ni tak termasuk dalam artis2 yang buat persembahan time tu. Aku harap jugak Suju M tak sedar langsung tentang kewujudan diorang ni. Malu woii maluuuuu. Dah lah copy cat. Ishh!!


And kalau korang nak tau bebudak hingus mengalir ni semua dah tukar dari kpop ke mpop. Takot benor dengan peminat kpop mengamok. And also nama dah tukar dari 24:7 ke Max 247. Ishh bila taip nama diorang pun berbulu benor aku rasa haaa. Grrrr.


Buat Max 247. Mari dengar sini. Aku percaya lah, korang mesti ada google nama sendiri then nampak laa berlambak2 posting yang penuh dengan kebencian untuk korang. Kalau lah tetiba korang jumpa posting aku ni, aku just nak cakap yang aku memang salah sorang anti korang. Dan aku memang BANGGA MENJADI ANTI MAX 247. Sekian, terima kasih.


p.s: this is what you get when you have made an ELF angry

blog comments powered by Disqus