BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 11, 2010

Woishh, seminggu dah aku tak update blog. Gejala sangat pelik untuk aku ni. Hoho pe nak buat. Cuti2 ni mood blogging langsung lah tak mahu datang bertandang. Punya lah absorbed dengan kehidupan penoh kemalasan aku ni. Really absorbed dengan holiday kali ini. Seperti tak mahu pulang ke UIA. Tapi, aku perlu, perlu juga meneruskan perjuangan yang belum selesai (eccey ayat kau nak tip top. rilek2 next semester tak ambil BM). Oh, baru aku perasan, sepanjang2 aku tak update blog aku, still ada visitors kat blog ni everyday. Tahniah lah pada yang sudi cek blog aku selalu. Sayaaaaaaang koraaaaaaang haha. Nah amek gula2 aku belanja *tabur2*. Duit nuffnang pun naik jugak tuh. Pelik pulak aku. Padahal lama sangat dah tak update.


Oh. Tadi. Aku timbang berat. Naik 2 kg yeay!! *throws confetti*. Hahah bangga jugak laa. Pasal aku cuti ni memang makan tido online gelak2 tak hengat dunia. "Hanya" naik 2 kg, boleh laa. Biasa cuti memang macam tu. Pagi nasik, tengah hari nasik, petang nasik. Kaw2 nasik aku hehe. Kena start UIA balik, baru turun berat. Hahahh.  


Next semester, jadual aku best jugak lah. Kelas start pukul 10, sampai pukul 1. For every day. Then, ada 2 hari tu pulak, ada kelas petang pukul 3.30. Yeahh terbaek. Janji takde kelas pagi dah. Penat hari2 nak kena start kelas pukul 8.30 then habis pukul 7. It's called, self-killing or suicidal cett. Nightmare, tak mahu dah.


Next semester juga ambil account, the subjek yang semua (almost all lah) budak ict takut. Subjek yang berjaya menggagalkan banyak orang. Jadi, aku perlu pasang strategi sekarang jugak. Aku mahu result yang terbaik next semester.


Last day of cuti. Sila nikmati sebaik mungkin. And oh, next sem maggi is banned. Thank you =D

blog comments powered by Disqus