BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

Last entry for 2010

Laaaaaaast entry before 2011 arrives. Owh, quite weird just to type the "2011" hoho.


Anyway, baru tadi aku tengok 3 Idiots. Call me late, yeah, tapi aku memang baru tengok haha. Itu pun sebab Astro dok siar. Kalau tak mau haram nak tengok.


Lepas tengok, baru aku faham, betapa hebatnya cerita ni sampai boleh grossing, untung gila banyak duit. 


Serius, aku akui cerita ni hebat. Ohoh, payah aku nak iktiraf cerita hindi hebat. Sebab I'm not really a fan.


Banyak sangat benda aku belajar bila tengok cerita ni. Friendship, life, study and love, well, not much of love.


There's this one scene yang aku rasa agak setepek kena dekat aku. Kita belajar untuk ilmu, bukan sebab exam semata.


Aku teringat lah dulu2, time aku masih kat CENFOS. Time tu amek subjek Computer 1. Bila aku teringat balik, baru aku sedar betapa aku dah hilang nya semangat suka belajar. Sebab time aku belajar tu, serius, aku never really hafal all the terms and definition, it's more like aku faham subjek tu, and I created my own definitions. Segala yang aku tulis kat dalam kertas exam, memang aku bagi definition aku sendiri, based on apa aku faham kat subjek tu. Aku tak hafal buku teks. And I managed to get a solid A for that subject. Betapa full of passion nya aku belajar time tu.


Serius cerita tu banyak bagi setepek kat aku. Yes, I learned something from it.


Haih, okay tutup buku lama. Let's start a new year with full of passion :)

blog comments powered by Disqus