BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

Update blog sikit

Mari2, update blog yeahhhh.


Very shockingly, hari ni member aku, Amirul Syafiq, cakap


"Su, ko dah kurus ek sem ni"


Ecece. Aku rasa Mirul mungkin lah sudah bertambah rabun haha. Pasal aku tengok aku macam masih sama je. Gemok, gemok, gemok je. Takde pun yang kurang nye. Aku dok timbang pun, masih XXkg lagi. Nilai berat terpaksa censored. Mana lah ada gadis2 yang nak nak reveal berat dia kat public. Well, unless she is very satisfied with her weight lah. Jarang jugak aku tengok yang very satisfied ni. Sebabnya, kadang kalau gemuk sangat, nak kurus. Kadang yang terlampau kurus pulak, nak gemuk pulak. Wahai gadis2 sekelian, berenti ler membandingkan tubuh badan anda dengan orang lain. Mungkin anda rasa anda gemok, tapi orang lain pandang anda sebagai solid. Tapi tu memang masalah umum lah, tak pernah nak puas hati. But girls, you are amazing, just the way you are ;)


Anyway, lately ni aku rasa macam aku dah makin malas nak update blog. Kenapa ye? Where is the spirit that I used to hold before? Sudah hilang pergi kemana? I can't seem to have anymore passion for blogging. Bulan disember ni je kalau cek, tak sampai 10 entri. What happen to me? By the time I'm typing this entry pun, semangat nak type tu, sikit2 menghilang. Adeh, tak leh jadi ni. Kena pupuk balik minat ni.


I need to regain back the spirit, yeah, I should.

blog comments powered by Disqus