BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 1, 2011

Youtube

Aku sebenarnya dah lama tak bukak account youtube aku. Sebabnya, entah, suka kot tengok video youtube anonymously. Dalam 2-3 minggu kebelakangan ni baru ler bukak balik account youtube aku. Kalau ler rajin, pergi ler carik username shiny002 hoho.

And bila bukak balik, baru laa aku teringat, dulu aku pernah jadi uploader video kat youtube. Aku time tu tengah gila dengan this Japanese group nama dia ORANGE RANGE. Alaa, yang nyanyi lagu *~Asterisk~ opening lagu Bleach yang pernah feymes suatu ketika dulu tuh. 


So, as were told before, aku ni merupakan seorang uploader jugak lah dulu. Punya lah aku gila sama ORANGE RANGE, sanggup ler pergi cut semua videos, then upload kat youtube.

Banyak lagi dowh aku upload sebenarnya.

Then, bila dah upload, apalagi, ramai ler gila bapak suka. Apetah lagi Bleach masih gila feymes time tuh belum sampai tahap suam2 kuku macam sekarang.

Kau tengok, aku feymes dowh. Channel views aku ada laa dalam 4 ribu. Video views aku dalam nak dekat 600,000 gak lah. 

Tengok3, aku punya subscriber sekarang ada lima puloh orang dowh. Dulu lagi ramai. Lebih dari 60 kot.

Tapi malang sekali, since aku punya video semua ada copyright, so youtube delete SEMUA video aku. Sob3, sangat sedih tak tipu. Hilang ler video aku yang punya view beratus2 ribu tuh. Nasib ler ada bukti lagi haha.

Then, sebab video aku kena delete dengan youtube, peminat2 mula mencari aku cewaaaaah haha. Mintak maap laa. Aku tak bersalah.

Korang boleh napok, ramai puji and cakap time kaseh haha.

Dan sekarang, aku kembali menjadi shiny002 yang tak bernama dah haha. Tamat lah riwayat sebagai uploader konon feymes suatu ketika dahulu. Sekarang dah malas nak upload video baru dah hoho~

blog comments powered by Disqus