BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 8, 2010

IIUM girls gone wild

Okay, tiba2 aku rasa sangat malu. Malu sangat bila baca statements dari orang2 luar UIA berkata tentang para Muslimah UIA masa Maher Zain buat persembahan. Sangat malu pulak. 


"IIUM girls gone wild"


Apa kau ingat rock concert? Masya Allah. Serius aku bila baca statement tu terasa sangat malu. Rasa nak gali2 lubang letak muka kat dalam tu. Tapi, sebab benda tu berlaku depan mata aku, memang aku tak mahu nafikan. Memang semuanya sangat "ganas" bila fan meeting session tuh. Like what I told you before, PUSHING AROUND for 2 hours. Gila apa?


Tapi kat sini nak mintak sangat2 lah, jangan label semua budak UIA macam tuh. Mungkin sesetengah mereka terlalu excited bila nampak Maher Zain. Tapi ramai je yang aku tengok back off bila dah keadaan dah jadi terlampau "mengarut". Bila mereka dah tak tahan bersesak-sesak dan ditolak-tolak. Tak semua warga UIA "gila" macam tu. Jangan diletakkan label tak sepatutnya pada kami.


Pada bukan warga IIUM, jangan lah salah faham. Tak semua begitu. Statement yang mewakili "semua" perempuan UIA agak bias. Dan pada warga IIUM yang rasa diri telah melakukan seperti yang dinyatakan di atas, sila review balik perbuatan anda. Adalah sangat memalukan UIA sebenarnya.


Apa2 pun aku tetap bangga aku warga IIUM 

blog comments powered by Disqus