BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 10, 2010

Time nak final aku flu

Just got back from Melaka. Pergi 2 hari je pun. Tapi penat mak oii, erkk.. memang penat. Padahal aku bukan buat apa kerja pun. 


Tapi post aku kali ni bukan nak cerita pasal Melaka. Nak cerita pasal Melaka kasi post panjang sikit laa. Nak letak gambar(s) banyak2. Sekarang sangat penat so sangat tak larat. Ni saja buat posting nak mengadu domba(?) pasal aku dapat flu T________T


Elok2 aku pergi Melaka sihat2, alih2 balik Melaka jadi tak sihat. Sreet, sreeet , sreeeeet (ini bukan bunyi hingus dihembus haha). Waaa tak best sungguh. Dah banyak projek. Tiba2 boleh tak sihat pulak. Dan2 aku nak balik UIA pulak tuh. Tanpa parents disisi. Ohhh, sangat menyentuh hati kalbu ku waaaa. 


Malam ni pulak ada discussion. Tak dapat dielak. Projek banyak menggilo. Assignments banyak tak siap. Oh terlupa pasal DSA. Laaaaaaaagi banyak. Kenapa mesti penyakit serang waktu macam ni? T___T Kenapa, kenapa, kenapa? T_______T


Sabar Suhaila Roslan. Dugaan besau je tuh.


p/s: oh, aku mengadu kat blog sebab aku takde boifren nak mengadu bila tak sihat. korang2 yang comel, dengar je laa aku mengomel ek haha


I want my mom T_____________T 

blog comments powered by Disqus