BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 25, 2010

Oh malunya

Aku memang buat kelakar lah time terawih tadi. Ada ke time terawih tadi, aku join lah jemaah2 lain. Lepas tuh, dah masuk lambat, memang kat saf tuh aku duduk laa hujung sekali. Sambil dalam hati memuji,


"Best gila mph hafsah ada kipas bapak laju. Tak de laa panas"

Lepas tuh, start laa solat terawih tuh. Sambil-sambil solat tuh, tetiba aku perasan telekung aku macam dah terbang2. Aku pun dah naik rimas lah. Apa kes kaco tol aku nak khusyuk dalam solat ni. Sambil baca2 sambil try nak mantain lah aku punya telekung. Rimas punya pasal.

Lepas tu lah kan, tiba2 time aku rukuk, telekung aku terbang makin meninggi. Pastu bangun rukuk, memang dush! laa. Abes kau naik tinggi gila sampai atas kepala HAHAHA. Tangan aku dah macam gila cam kucing nak carik kutu atas kepala. Terkial2 nak tarik telekung tuh. Sampai nak sujud pun tak berjaya dan tak semena2

"Oooo, demmm!!"

Terlepas perkataan tuh dari mulut aku. Astaghfirullahalazimmm. Nasib baik aku cakap perlahan gila babas. Tapi memang dan2 tuh laa solat aku dah batal. Mana laa perkataan demm tuh halal dalam solat. Tapi kasik cover malu, aku teroskan jugak solat aku. Dalam ati dah pikir, habis laa sister2 kat belakang yang tak boleh solat tuh bantai gelakkan aku kot. Bapak malu haha.

Lain kali jangan biasa kan sangat sebut benda2 mengarot ni. Banyak2 perkataan, demm tu jugak yang disebut nya. Alih2 time solat lak tuh. Ish3~
Oh, dah 3-4 hari gak laa terlepas terawih. Konon2 laa ikrar nak terawih cuba penuh tahun ni. Takpe, pasni ade lagi hihi~

blog comments powered by Disqus