BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 9, 2010

Benci betul bila bulan hampir mengambang. Sangat lah menambah tension aku yang memang tengah tension sebab banyak gilo assignments arrive in one freaking time. Time2 camni lah kan, orang cakap sikit dah touching, orang tegur sikit dah menangis. Pastu pastu pastu, nak makan banyak2 je. Sikit2 rasa nak makan. Pastu pastu pastu, makan banyak mesti gemuk. Lepas gemuk tension lagi hadoiiiiii.

And time2 camni memang masalah angin aku makin teruk lah. Pagi2 bangun dah sakit kepala semua. Pastu sakit perut. Pastu sakit tangan. Pastu sakit kaki. Pastu pastu pastu, semua lah nak sakit. Menambahkan lagi tension aku.

Sekarang ni pun dah makin banyak assignments. Nanti minggu depan ada sampai 3 (or 4?) submission. Gila lalalala. Setakat ni hampir semua subjek dah ada assignment except for Elementary Statistic. Itu pun bakal menyusul kot. Besok pulak nak kena submit web programming. And aku baru siap dalam 60-70% camtuh. Tadi baru submit DSF. Percaya ato tidak, aku siapkan assignment DSF time melepak kat kampung. Siap bawak buku lagi tuhhhh. Menambahkan lagi tension aku time2 gini.

And bulan puasa ni, insya Allah, aku dah raya dulu. Maybe take place awal bulan and akhir bulan. Greaaaaaaat. Banyak lah kena ganti puasa tahun ni =_="

Terima kasih kerana mendengar aku membebel. Aku perlu terasa nak membebel tapi tak jumpa time sesuai. Lagi baik lah aku bebel kat blog. Sekiannn~

blog comments powered by Disqus