BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 7, 2010

Sehari di kelas leadership

Dalam kelas leadership tadi, ni lah aktiviti yang kitorang buat sepanjang lah duduk 2 jam dalam kelas. Tak sangka kelas leadership buat aktiviti camni je. Main game? Wowww

So, kitorang disuruh lukis a bug ikut interpretation kitorang sendiri. Instructor bagi arahan, kitorang follow je la. So these are what we got:

Ini Izzati punya
Ini Aqilah punya

Dan ini saya punya

So dah bosan2, mula lah suka melukis dalam kelas. Telinga dipekakkan ketika lecture diteruskan dihadapan

Ini gambar Wan Nur Izzati yang lukis. Dia kata ni aku ahaha. Seksi pulak

And aku pulak cuba lukis gambar Aqilah Irina pakai spek. Tapi macam tak jadi hehe

Ini lah hasil lukisan lepas aku dah sangat boring gila3 dengar lecture. Haih aku memang tak boleh dengar orang membebel haha

Lastly, ini mereka :)

blog comments powered by Disqus