BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 15, 2010

Awek jepun dan korea

Terbaca post pika pasal lisa surihani and tiba2 terasa nak buat posting jugak ler hehe. Betul kata pika, even kita rasa kita tak berapa cantek, dengan merasakan diri ni cantek, self-esteem pun naik lah. Kena build up confidence in ourself.


Aku pun suka tengok awek2 jepun dengan korea. Mereka sangat comel lah kat mata aku. Serious lah kan, bila layan music video ke hape, bukan lah nak cop diri ni lesbo ke apa. Just memang suka tengok mereka yang comel2 ni. Nak tiru gaya diorang sikit2 ke. Okay ape hehe. Kinda motivate my own self untuk jadi macam diorang lah lebih kurang. Pastu bila tengok video clip comel2, it's really enjoyable :D

Antara awek2 jepun dengan korea yang aku suka tengok (yang aku ingat lah):

Jepun

Toda Erika

Suka tengok minah ni pasal dia muka macam ceria gitu. And seriously aku suka tengok orang mata besar2 ni. Best and jeles haha. Pasal mata aku kecik =_="

Nanako Matsushima

Dia ni dah tua (38 tahun) tapi still chantek sangat lagi. Otai heroin kat Jepun hehe

Korea

Lee Hyori

Payah nak cari gambar decent dia ni haha. Pun tua jugak lah. Umur dia dah 31. Tapi aku suka tengok dia pasal dia punya aura sexy and full of confidence. Tapi antara satu lagi sebab kenapa aku suka dia, that is dia still nampak cantek even without makeup. Pure Korean yang sangat tanned haha~

Aku suka cuci mata tengok SNSD. Lagi2 tengok video Gee yang menjadi kegilaa budak2 laki. Oh mereka memang nampak sangat comel dalam video tuh. Dulu aku dengan roommate kalau tension suka layan video Gee sama2 haha. Berbanding Wonder Girls, aku rasa SNSD lagi cute.


Tapi kalau nak kata favourite aku lah, aku suka tengok Sooyoung. Pasal mata dia besar jugak haha

Sooyoung

Itu je la yang dapat aku senarai sekarang. Yang melintas kat kepala aku lah. Kang banyak2 penoh lak nnt. Jangan lah cop aku lesbo udah ler haha~

blog comments powered by Disqus