BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 12, 2010

Melayan budak

Aku tak pandai layan budak2? Sighhh.. Yes, actually aku mengaku yang budak2 memang kelemahan besar aku. Every time cousins aku datang kat rumah, aku laa muka yang sangat blur nak layan budak2. Bila try nak pegang baby, baby tu mesti nak menangis jer


T________T

Last2 aku yang cedey gila ah pasal budak tuh menangis. Memang sah aku tak reti nak main ngan budak. And biasa bila kakak2 aku dok main acah2 dengan budak2 ni semua, aku start jadi blur balik. Serius ah tak reti nak main ngan budak. Sebab yang paling besar mungkin aku ni anak bongsu kot. Dulu pernah laa ada anak jiran dok rumah aku and time tuh makcik aku yang jaga but still, umur aku time tuh baru laa 5-6 tahun. Takde laa ingatan yang jelas camne nak layan budak. Tapi kesimpulan besar aku boleh buat, aku memang takde bakat nak layan budak.

Haihhh. Kena tunggu dapat anak sendiri laa baru start training...

p/s: sebenar nya tengah depress sorang2 dalam bilik sambil dengar kakak2 aku dok sibuk layan budak. Kalau aku yang layan, budak tu pon takmo layan aku kot. Adehhh...

blog comments powered by Disqus