BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 30, 2009

Aku pelik skang kenape tetibe makin feymes trend tukar2 link utk blog. Kira nya mcm nk ramaikan lagi followers kite. And honestly, aku menyampah. No offense intended tp realiti aku x ske. Alkisah sebenarnya aku lagi ske lepak kat blog adalah kerana aku nk blah dr dunia kunun2 glamer seperti facebook, friendster, myspace, twitter and shitloads lagi. kat situ dulu manusia2 dgn rakus dan bangganya ske nk kumpul rakan2 and comments/testimonial/whatever the names are bg menunjukkan mereka tu feymes. and aku slalu pikir, x pnat ker diorang wat camtuh. hey, bg aku tmpt2 camtue hanye la utk menghubungkan rakan2 yg dikenali shaja and not those strangers. last2 yg rmai dlm siri kenalan adalah manusia yg kita hanye kenal page dia sahaja. bukan aku x ske kawan baru, friends are more than friends. aku pun ramai gak kawan online from whole wide world, but yes, i only consider and add them lepas dh borak2 and find out we have something in common. itu baru friends online yg btul. yg aku btul2 x ske tahap cipan nie bile manusia nk tunjuk konon2 page diorang feymes so diorang add la sape2 stranger x dikenali. kepada sape2 yg terasa, sori aku x bermaksud ape2. tp itu la, i don't mind those things lagi sbb aku dh x terlibat or x brape terlibat sgt la ngan dunia kunun feymes tu. tu sbb aku lagi pentingkan blog. tp bile org da start mencemar dunia blog dgn benda2 camtu, aku rase annoyed. x salah yg add kite tu adelah org yg btul2 minat ngan blog kita, atleast they read more than twice tp kalu saje2 nk tambah follower, i hate it. aku da start rase diorang nk bwk trend frenster dedulu ke dlm blog. aku bkn la blogger yg lame, tp aku da stat blogging dr taun 2005 kut. aku agak tau la trend blog nie camne kan. tp yg bagusnya trend nie x diamalkan oleh rakan2 skola dulu ku. mereka even private kan blog mereka utk mengelak stalker. as i know up till now, blog utk kita share ilmu, pengalaman, hidup kita ngan org yg dikenali and org yg share common interest. bkn utk unnecessary stupid popularity.

No offense intended saje nk tulis ape yg aku pikir. I'll write anything necessary that pops out in my mind. Peace

blog comments powered by Disqus