BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 8, 2014

Rasa kehilangan

I don't know somehow aku rasa macam kehilangan kut. Tu yang aku rasa sedih sangat since last night sampai laa tadi. Aku rasa kehilangan tempat nak bergosip, tempat nak mengadu segala masalah, teman sudi borak bila aku rasa sunyi. Teman yang jujur bila aku appear to pretty that day atau aku appear to be looking awful. Rasa macam hilang semua tu. That's why aku rasa sedih. Walhal sepatutnya aku rasa gembira dengan berita yang diterima. Aku rasa mungkin macam kehilangan a best friend where I tell my good and bad news. Aku rasa macam kehilangan seorang abang mungkin? Mungkin lah, rasa kehilangan. That's why I hate this feeling. I should be happy for you my dear brother. But then please bear with me currently who are emotionally unstable.

Apa2 pun with that recent good news, am sorry for not being able to be totally happy for you. I should be very happy. So yes, here I am very happy for you dear my older brother. May Allah bless you with everything and I pray may Allah give you the rahmat and hidayah in your life. 

Ikhlas, from your little sister :)

blog comments powered by Disqus