BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 7, 2012

Mohd Ali Izzuddin - adik aku waktu di Mekah


My baby bro, Mohd Ali Izzuddin. Not my real baby bro, but I already consider him as my lil bro, whom I met when I went for umrah. I already miss this budak kecik okaaaay. Not so many video of his. This is one the videos that I have in my collections. Watch the video, you will know how cute and smart he is. I never had a lil bro/sis before, so I do adore this kid that much. Always calling me kakak every time he can while riding the bus. Kakak here, kakak there. Siap orang panggil dia peminat kakak haha. The funny thing is, he is only 2 years old okay! Beza 21 tahun dari aku haha. Mak dia siap cakap lagi, "Ali minat kakak ye? Mana boleh, Ali kecik lagi". Hahaha. How cute. Sangat pandai budak ni. Dia tau macam mana nak selawat ke atas nabi. Macam2 zikir dia hafal. Sangat adorable! Dekat Safa dengan Marwah, time Saie, dia boleh kata, "Ya Allah, banyak nya Malaikat!". Mungkin lah dia betul2 nampak Malaikat, kita mana tau kannn. 

Terngiang2 kat telinga lagi Ali nyanyi dia sayang Abi, dia sayang mak, dia sayang kakak.

At first, aku memang tak berapa suka lah kan ada budak. Since I'm not really good with kids. And kids tend to make such a huge noise. Tapi lama2, lepas kenal dengan budak kecik ni, I started to love kids more. Aku masih tak berapa pandai nak layan budak tapi dengan dia, aku cuba hehe. 

Every time aku cuba nak dukung dia, mesti dia lari. Malu, mak dia kata hahah. Alahai, aku pun anggap dia ni adik aku saja. Macam kelakar pun ada jugak lah jadi first love budak kecik hahaha.

Kepada adik Ali, hopefully Ali dapat besar dengan sihat, pandai, taat pada Allah dan ibu bapa. Bila kita jumpa lagi lepas ni, mungkin Ali tak kenal lagi dah kakak. Sebab Ali dah besar dah time tu. Tapi kakak sentiasa ingat Ali. The worst thing being an adult, we can be attached emotionally very easily. I feel super sad right now as I know I may not have any chance at all to meet this little Ali again.

Little Ali, kakak miss you actually :(
May Allah bless you always =)


Kakak sayang Ali :)

blog comments powered by Disqus