BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 14, 2011

So.. what's the point of being a gay? Attracted to your own kind of species? No opposite attraction?


Duh, how boring your life is.


Tuhan dah jadikan manusia berlainan jenis, untuk melengkapi sesama sendiri. Kita pandai2 melawan sunnatullah Tuhan, tak rasa Tuhan akan laknat ke?


Nanti esok kau tengok je lah kawan2 kau kahwin. And you, just stick to your own gay life, without can even get married. How I pity you. No matter betapa ganas nya "boyfriend" kau tu, atau betapa lembut nya "awek" kau tu, diorang dalam surat beranak dah tetap dah jantina mereka. Takde makna nya tok kadi nak kasi korang kahwin kalau korang sama jantina. Kawan2 kahwin normal, korang melopong je lah tengok ye? Tahniah :)


Minta maaf kerana sinis disini. Sedih sebenarnya tengok makin ramai kawan sekolah end up being gays.


Kalau ditakdirkan Allah tak ada lelaki langsung nak kat aku sampai aku tua, insya Allah, aku rela membujang dari mencari teman sejenis. Mungkin aku akan bujang di dunia ni, tapi aku percaya Allah dah sediakan jodoh aku kat syurga nanti, insya Allah hopefully aku masuk syurga.


Sekadar untuk renungan untuk gays yang lalu kat blog aku ni:


”Empat kalangan yang pada waktu pagi mereka dimurkai Allah dan pada waktu petangnya juga dimurkai Allah. Abu Hurairah bertanya: Siapa mereka wahai Rasulullah? Jawab baginda:” Orang lelaki yang berlagak seperti wanita, kaum wanita yang berlagak seperti lelaki. Orang yang bersetubuh dengan binatang dan orang yang melakukan hubungan sejenis.” (H.R. At-Tabrani dan Baihaqi)

blog comments powered by Disqus