BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 16, 2011

Lelaki didalam lif

Aku tiba2 teringat, hari tu ada sekali aku baru habis kelas apetah. Kat level 3. Or maybe time tu aku singgah toilet level 3 sat? Gahhh, I don't remember. Tak kisah lah. Anyway, haritu aku nak turun dari level 3. Dan aku, sememangnya tak berapa nak suka lah turun ikut tangga (sah pemalas haha), decide lah nak tunggu lift je. Tunggu punya tunggu then lift pun sampai. Aku pun naik lah. Time tu ada 2 orang sisters and seorang brother. Semua nya Melayu. Then lift tu pun turun, sampai tingkat 2. Sisters yang 2 orang tu pun turun, tinggal aku dengan sorang brother tu. Aku pun pandang brother tu. Tengok dia punya muka cam tak senang hati. Ye lah, since tinggal aku and dia sorang je kat dalam lift tu. Then tiba2 dia swiftly take a step out of the lift. I was like, whoaaaaa. Haha over lak reaction aku ni. Walhal time tu dah sampai tingkat 2 means tinggal only a level nak sampai tingkat 1. Then bila sampai tingkat 1, I saw that brother memang dah gerak to his way pergi mana tah.

Okay, main point aku kat sini. Goshhh, I am so proud of you brother! Even though dah tinggal setingkat je nak sampai tingkat bawah, kau sanggup keluar dari berdua-duaan dalam lift dengan sorang perempuan (aku lettew). Jarang dah weh jumpa lelaki camni. Yang aku jumpa, mostly buat bodo je dalam lift tu even aku sorang je perempuan. Dia wat muka rilek je duduk stay dalam lift tu. Aku lak rasa tak senang hati haha.

Anyway, lelaki2 camni laa best nak buat suami hahaa. Dia punya action menunjukkan dia tau dan hormati ajaran Islam sebenar. Dan dia tau menghormati perempuan haha. Dari dia biar aku keluar lif, baik dia yang keluar en? Bagus lah kau bro, respect aku dengan kau. Moga kau jumpa perempuan yang solehah untuk dibuat bini. 


p/s: layak ke aku dapat suami yang camni? uishh, banyak lagi kena baiki diri ni. Subuh pun banyak yang dah jadi gajah adehh. baiki diri lagi, insya Allah hopefully aku dapat suami yang soleh. Aminnnnnn

blog comments powered by Disqus