BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 18, 2011

Nak tahu kenapa aku tak berminat dengan politik? Penyokong parti A sibuk hentam parti B, parti B pun dok cari peluang hentam parti A. Si parti A MENDEWA-DEWAKAN pemimpin mereka, si parti B pun ikut turut sama MENDEWA-DEWAKAN pemimpin mereka. Akhirnya apa jadi? Bangsa Melayu pecah pada 2, pecah pada 3, entah pecah pada berapa lagi, aku pun tak tahu. 


Kerajaan ke, pembangkang ke, SAMA SAJA. Dua2 KOTOR jugak bila berpolitik. Tak ada wujudnya politik bersih kat Malaysia ni. Ini lah antara yang menyebabkan ramai mahasiswa dah malas nak ambil tahu pasal politik. Termasuk aku.


Tapi, memilih pemimpin perkara penting dalam Islam dan kita sebenarnya wajib turun mengundi.


So apa patut aku buat? Nak mengundi calon bebas ke?


Sigh.








p/s: sampai sekarang aku belum daftar mengundi kot. 

blog comments powered by Disqus