BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 16, 2010

Masuk hari ni, dah 2 hari aku masuk tidur pukul 4 pagi. Kalau time ada kelas, jangan mimpi lah nak tidur pukul 4. Pasal kelas aku hari2 8.30 pagi. Bukan nya takut tak leh bangun, takut nya kalau dalam kelas tu nanti tersengguk-sengguk, tak hengat dunia dah. Pikir nak tidur je. Last2 otak kosong time dalam kelas and zero knowledge has been gained.


Oh, sekarang ni aku tengah biasa kan diri tahan perut. Tahan perut bukan lah berlapar untuk diet. Just tahan perut malam2 tak mahu makan sebab kalau time exam hari tu, tibai je apa mau. Tak kisah lah dah pukul 1 pagi ke apa. Makan je. Sekarang nak kena disiplin diri balik. Gila ah tak bagus oh makan malam ni. Mengumpul lemak, of course lah kan. 


Okay, sebenarnya aku dah bosan nak diet time cuti. Pasal konpem tak jadik haha. Hangat2 tahi ayam je tau tu. Sekarang ni tak nak lah diet. Just nak try kawal pemakanan tu je la kot. Kang diet2 pun, time exam final naik balik haha. Tapi satu memang pantang sekarang is that yang makan malam tuh. Memang tak buat dah. Minum milo je laa kalau perut masuk angin. And oh, sekarang dalam sehari aku amalkan jalan 30 minit dua kali. Untuk kesihatan jantung, bukan untuk kurus haha. Boring ah weh diet, tak tipu. Aku memang jenis suka (kuat!!) makan, so... dieting isn't my friend, yeay!


Cuti ni pun, biasa lah, mood nak memasak itu kembali. Buat hobi je haha. Tak ada lah kewajipan pun nak memasak tu. Memasak, hanya akan jadi best kalau benda yang dimasak itu sedap. Kalau tak sedap, memang tak ah. Aku pun malas nak masak lagi. Grr, memalam macam ni tiba2 mengidam french toast. Oh no no. Sila bertahan suhaila roslan! Okay, back to the story. Aku dah fikir dah beberapa resepi nak kasik try. Fikir je lah. Belum tentu jadi. 


Nanti laa kalau dah jadi, akan ku post kan kat blog ini hehe 

blog comments powered by Disqus