BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 14, 2010

Lesbianism

Lately aku perasan, bila aku usha2 semua updates kat facebook aku, rupanya, ramai jugak lah member time sekolah menengah aku dulu, dah couple dengan perempuan. Ye, mereka couple dengan PEREMPUAN. Dukacita aku nak maklum kan, seperti ramai yang tau, aku ni dulu dari sekolah perempuan, so yes, exactly as you guys thought, mereka ramai yang jadi lesbian.


Sigh...


Tak tahu dah nak cakap apa...


Speechless...


Dah tak ada langsung lelaki ke kat dunia ni? Tak ada langsung ke?


Serius, aku tengok ramai yang couple dengan pengkid. Mula2 tengok, aku bajet mereka ni hanya lah kawan baik semata. Alaa, macam best friends main peluk2 gitu. But then, bila tengok kat status mereka, "In a relationship with XXX", "Married to XXX", "Engaged to XXX". Lepas tu usha laa status update mereka, "I'm totally in love with xxx" and kat status punya comments siap lovey dovey lagi. And gambar mereka peluk2. So, yes, memang sah mereka ni couple.


Hmmm..


Tak pernah aku rasa Islam halalkan lesbian ni.


Tak pernah aku rasa Islam bagi kahwin sesama jantina.


And aku rasa dulu time sekolah, ustazah pun pernah ajar, kan?




Tak tahu mana silap dia. Pernah ada pengalaman buruk bersama lelaki? Atau tak ada lelaki yang nak kat dia? Atau dia sendiri memang bernafsu dekat perempuan? Entah, tak tahu mana silap dia. Tapi mostly lah, 2 reasons pertama yang mentioned tu jadi penyebab utama. 


Bila diorang couple dengan perempuan, diorang rasa diri diorang lebih difahami kot. Ye lah, sesama jantina, kita lebih faham jantina sendiri kannn. But then, where's the sense of opposite attractions there? Itu yang mereka cari pengkid tuh, "macho" sikit lah kata nya.


Aku rasa couple dengan pengkid ni lagi teruk dari couple dengan lelaki. Sebabnya, kalau couple dengan pengkid ni, bila mereka main pegang2 ke, cium2 ke, raba2 ke, it just like, mereka rasa mereka boleh buat tanpa rasa bersalah mungkin. Sebab kalau ikut Islam, kita boleh je pegang sesama jantina. Tapi, mereka lupa yang kalau kita pegang sesama jantina dengan NAFSU, maka jatuh sudah hukum HARAM kat situ. Homosexuality itu pun hukumnya haram, tahu? At least lah, bila couple dengan lelaki, korang tahu jugak diri korang buat dosa bila pegang2 dengan boyfriend. Korang sedar benda tu berdosa. Tapi bila couple dengan perempuan, nampak macam tak dosa sebab sama jantina. Padahal, haram sudah hukumnya. 


Makin banyak masalah sosial yang berlaku. Balasan Allah itu sekejap je sampai. Takut lah pada azab-Nya.


Nauzubillahi min zalik

blog comments powered by Disqus