BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 31, 2010

Boys will forever be boys

Pagi tadi lepas subuh aku lepak kat ruang tamu. Tengok ayah aku tengah baca paper. Sambil2 lepak aku borak lah dengan ayah aku. Then tiba2 aku dengar macam ada bunyi motor kat depan rumah. Aku tinjau2 lah jugak nak tengok siapa kat luar. Then suddenly dengar dari luar, "Tok ketua, oo tok ketua!". Aku dah macam "Erkk, bila pulak bapak aku ketua kampung lak ni??". Tengok kat luar rupanya kawan2 ayah aku. Then a sudden laugh burst out from me. 


Oii, dah tua2 pun buat perangai camtu lagi ke?? HAHA. Macam kanak2 wohh. Perangai serius sebijik macam perangai member2 aku jer


Then, another story pulak. Abang ipar aku duduk borak2 dengan member2 ayah aku. Kira orang2 baya ayah aku lah. Borak2 sekali keluar cerita ayah aku konon nak nikah lain. Terkejut beruk abang ipar aku. Lepas tu dia cerita dengan ayah aku. Rupanya kawan ayah aku saja nak kaki gosip and saja suka gila nak kenakan ayah aku. Ini lagi satu HAHA. Adehhh. Dah tua2 seyh buat perangai camni. Kenakan member. Nasib baik mak aku jenis yang cool gila haha.


So, kesimpulan? Boys will forever be boys. Baik yang tua, baik yang muda. Oh, ayah aku dah umur 56 dah beb. Pun sama perangai kuat mengusik. Tak matang sungguh.


Tapi nak tengok time bila lelaki matang? Satu je lah. Bagi dia masalah. Tak kisah lah besar ke kecik. Bila dia dah start fikir masalah, matang lah dia time tuh. 


Tapi lepas selesai masalah, naik balik perangai kanak2 dia.


Haha.

blog comments powered by Disqus