BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 25, 2010

"ALLAH telah angkat aku setinggi2 yang mampu aku capai
Dan ALLAH telah menCAMPAK aku serendah2 aku boleh jatuh"


Aku terima semua ujian seadanya Ya Allah. Kau Maha Mengetahui segalanya. Segala yang ditetapkan hanyalah peringatan kecil kepada hamba-Mu yang hina ini. Aku kadang terlalu leka, aku kadang terlalu lalai. Kadang terlampau jauh menyimpang dari jalan Mu Ya Allah


Cuma ku pohon Ya Allah, kalau mahu dicampaknya aku, jangan dicampak sampai aku tak boleh bangun, Ya Allah. Telah Engkau janjikan bahawa engkau tak akan menguji seorang hamba melainkan dia mampu menerimanya. Aku tahu janji Kau itu Ya Allah, tapi izinkan aku memohon sekali lagi belas kasihan Mu Ya Allah. Engkaulah Tuhan yang Maha Mengasihani.


Ampuni lah dosa2 ku Ya Allah =(

blog comments powered by Disqus