BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 20, 2010

Macam biasa, after few times, aku akan review balik blog aku, baca balik apa pemikiran yang aku ada suatu ketika dahulu. From time to time, sentiasa berubah. Ye, manusia memang akan berubah jua, itu satu kenyataan.


Anyway, nampak lah jugak, some of my posts are quite annoying. Well I actually don't really realize that. Lepas my current self baca balik what I had wrote before, baru aku sedar, postings aku quite annoying sebenarnya haha. Banyak jugak lah, post that goes with an annoying tone. Sinis sebenarnya aku ni. Kadang tahap kesinisan aku, agak memberi gangguan perasaan kepada sesetengah orang haha.

Lepas ni, of course posting aku akan sinis lagi, sebab itu cara aku yang sebenar. Tapi, insya Allah, tahap kesinisan itu bakal dikurangkan lagi. Well, unless something happen that will totally pissing me off.

Oh, puasa kali ini, agak kurang terasa perasaan berpuasa nya. Haihh, awal2 lagi sudah bercuti, mana tak nya. Cuti yang sangat panjang pulak tuh! Sangat lah tak seronok. Sampai I don't really realize, yang kita dah lebih kurang 10 hari dah berpuasa. Like oh my God jugak lah T____T (banyak gila nak ganti!!)

Not so busy lah until raya. Tapi lepas raya, my God, mid-term berturut kot. Hadoiii. Takpe2, redha saja lah.

blog comments powered by Disqus