BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 29, 2010

Japanese Drama: Tokyo Dogs


Lawak seyh cerita ni. I like! Haha. Baru habis tengok cerita ni sebenarnya. Lepas marathon dalam seminggu jugak lah. Padahal episod ada 12 jer. Biasa lah. Kalau nak suruh aku marathon non stop, mau nya satu hari tak tidoq. Nothing really overrated pasal cerita ni tapi still, I like!

Main characters dia, as some of you guys dah kenal lah, duo dari cerita Hanakimi, Oguri Shun and Mizushima Hiro. Best gila mereka as partner! Very like! Dua2 ikemen, in my opinion hihi~ Even though Mizushima Hiro jadi cam mengong sikit dalam cerita ni. Oguri Shun pulak as usual, dapat watak yang lebih serious. Cool guy gitu lah. Cool pun, still lawak jugak ler dia ni dalam cerita ni haha. And watak perempuan, er.. aku baru kenal jugak lah. Nama Yoshitaka Yuriko. Hoho, aku kalau pelakon lelaki , selalu aku memang kenal laa. Kalau yang heroin, erk, tak berapa kurang kenal hehe. Neway, aku suka tengok perempuan ni dalam cerita ni. Cute kot dia!

Macam biasa, aku malas lah nak bagi spoiler (pasal aku pun benci spoiler fyi). Tapi sebab ending dia aku puas hati, so kira dapat stars lah dari aku. Susunan cerita agak teratur dan agak menarik. Sedikit twisted. Overall boleh dapat 3.5 stars out of 5. Tapi sebab ada dua orang ikemen, aku tambah 0.5 lagi. So dapat lah 4/5 hihi. Bias sungguh aku :D

Mahu drama Jepun dengan Ikemen lagi! Any suggestion?

blog comments powered by Disqus