BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 14, 2010

At times, I feel a little more than tired. I just need someone for me to cling on.

Nak describe feeling aku sekarang ni? Indescribable. Sangat. I really need to cling on someone now.


Dah cuti 3 bulan, so I ain't really ready to face all the stress that I am supposed to face.

Terus terang cakap, aku tak tahu kenapa aku masuk CS. Aku tak tahu kenapa aku nak pilih jalan susah ni.

Terus terang cakap, aku rasa susah tanpa kawan2. Aku rasa sangat tergantung. Loneliness hits me hard.

Terus terang cakap, aku rasa dah makin susah nak fit in the new environment. I depended on my friends too much I guess.

Terus terang cakap, I think the old feeling has came back. Little by little. Padahal aku rasa aku dah cuba buang jauh2. Sila, pergilah jauh. Sila lah, aku pinta.

Terus terang cakap, my mind has been bugged by the study plan. Aku sudah tak tahu nak susun macam mana lagi. Aku sangat stress.

Terus terang cakap, aku cemburu dengan semua orang. Aku cemburu dengan mereka yang tahu hala tuju. Aku cemburu dengan kesempurnaan hidup mereka.

Terus terang cakap, I can cry myself out right now. Tapi cuma, aku tak mahu menangis lagi.

Terus terang cakap, aku tak mampu nak tulis dalam perenggan. Aku cuma mahu luah kan kat dunia, apa yang aku rasa.

Terus terang cakap, aku mahu kau, dengar lah rintihan hati aku ini. Tak kisah lah kau siapa, cuma dengar sahaja.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Guess the world, ain't fair at all, sometimes.
Thanks for reading and hearing.

blog comments powered by Disqus