BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 23, 2010

Sepetang di Kenny Rogers

Hari ni memang murah rezeki. Pergi makan Kenny Rogers. Pesan makan. Tapi diorang kata lambat siap. Kena tunggu 10 minit. Tanya nak side dish dulu ke? Kitorang cakap taknak. Takpe lah kitorang tunggu. Sambil tunggu borak2 dulu:


Aku: Kat Kenny Rogers ni sup dia quite mahal ek
Kakak: A'ah2. Bape ringgit tah. 5 ringgit kut
Aku: Ye kut. Tah tak ingat (padahal tak silap aku dekat sploh hinggit jugak)

Tiba2, ada sorang waiter datang bawak 2 mangkuk mushroom soup.

Waiter: Ni kami bagi dulu. Pasal makanan lambat siap.

Waiter tu pun blah. Aku pandang kakak aku.

Aku: Ahaha. Aku cakap jer terus dapat kut. Takleh blah
Kakak: Haa, apa lagi, cepat lah wish apa ko nak skang ni. Konpem dapat.
Aku: *wink3*

Rezeki seyhh hari ni heheehe.

p/s: tadi ayah aku ternampak pekerja yang kerja bawah dia dulu. Oh gila selamba dia call orang tuh suruh datang kat Kenny Rogers jumpa dia time tuh jugak. Ayah aku dah bersara tapi lagak masih macam bos. Terlupa kot dia dah bersara ahaha. Tapi bila dia borak dengan diorang, memang tak tumpah macam kawan dia saja. That's what best about my father :)

blog comments powered by Disqus