BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 23, 2010

Nuffnang. Cash, cash, cash?

I have already know about nuffnang quite a long time kot. Dari zaman blogging time IL dulu. Time tuh memang laa letak nuffnang semua bagai tapi earning aku time tuh, omg memang kelakar lah. Berbulan-bulan aku letak kat blog, RM0.25 tunai tak gerak2 langsung. Lepas dah berapa bulan aku mula merasakan nuffnang ni macam menyemak je kat blog aku so I've decided nak remove je. Pasal dah macam malas.

Tapi, at one time, tiba2 aku rasa macam nak letak balik nuffnang ni kat blog. Pasal aku rasa dengan nuffnang ni macam boleh track anyone yang pernah melintas kat blog aku dengan lagi senang. So yeah, kerana malas tahap cipan, aku minta tolong Aqilah Irina untuk letak segala bagai coding kat blog. Terima kasih pada beliau, aku berjaya letak balik. Nak harapkan aku, malas pulak rasa nak godek coding hohoho.

So start dalam april balik jugak lah aku start ada nuffnang balik kat blog aku. Dengan intention super innocent langsung takde niat nak earning bagai ni. Aku kan kaki stalker so lagi berminat nak cari jejak kaki orang.

Tapi recently ni, tanpa aku sedari, sikit2 earning aku naik. Pelik lah jugak aku rasa. Padahal sebelum ni doplohlimasen berbulan tak mau naik2. And sedar tak sedar jugak, makin banyak iklan dok menepek kat blog aku. Aku pun apa lagi, excited lah, sikit2 pun, sampai RM50, dah boleh cash out dah.

So yes, ni lah hasil kumpul dari april sampai sekarang. Nilai kena cover laa hehe. Abaikan BIG BANG kat tepi tuh haha. Oh, ada lagi kat bawah sebenarnya. Malas nak capture:

Oh ya, note untuk pika. Ada orang google nama ko seyhh:

And reader perempuan aku dah bertambah ramai. Dude dah kurang jadi 48% compare hari tu, erk tak ingat berapa. 60%?


blog comments powered by Disqus