BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 12, 2010

Genting Highlands

Dah berapa hari dah sebenarnya dok sebok gilo ulang-alik dari hospital assunta ke umah. Pagi pegi hospital, tengah hari balik then petang sket pi sane balik smpai mlm. Memang penat tak tipu. Esok kira genap seminggu la nenek aku atau kitorang panggil uwan, dah dok kat hospital. Biasa lah orang dah tua2 nie. Sakit tu la, sakit ni la. She was admitted to the hospital pun sebab kurang garam. Pelik gak la sebab bese orang kurang gula. Tapi kurang garam serius bahaya jugak sebenar nya. Kalu kurang sangat, boleh koma kott.

Tadi tgh hari dok lepak hospital pun siap tertido kat sofa. Ada one indian guy nie dok pandang je betapa burok nye aku tertido kat sofa haha. Pasal dah takde tempat laen aku bole tido. Situ je yang ada. Serius agak penat lah kan. Kadang2 kena bangun awal pastu 6 lebih da kena gerak gi hospital dah.

Riso gak uwan aku ni. Well, kurang garam tuh mmg antara sebab la dia kena masuk wad. Tapi ada gak sebab laen. Sebab nya; dia kena "kacau" ngan "benda2" tuh. Tak tipu oih. Aku dah experience sendirik. Serius cuak. Takmo lah citer skang. Nnt2 laa kalu de masa. Tp yang penting, ada kaitan gak laa ngan saka.

Oo yea. 8 and 9 april arituh sempat ar naek genting highlands gak. Bukan laa tak berhati perut tgk nenek aku kat hospital, tp sebab akak aku dah book bilik hotel awal2 so tak sampai ati kasi burn Rm700 tuh. So ape lagi, kitorang siblings ngan adek sepupu aku sorang dok naek genting. Mak ayah aku lak tinggal la dok jaga uwan aku. Oh, aku dah agak berani naek rides suma. So pasni bole la naek genting ramai2 ek hehe. Tapi, jangan harap lah nak soh aku naek solero ke, roller coaster yg tinggi tuh ke. Serius la mmg aku tamao.

Aku kat blakang tuh. Napok tak muka bapok cuak aku? Hehe (yg dpn tuh strangers. kasik ignore yek)

Ni pun agi satu. Aku kalo cuak ske top mata


Ini laa kami semua :)

blog comments powered by Disqus