BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 29, 2010

Plan utk cuti!

Tadi check baru tau result kuar 20 april. haisshhh. blom sempat berfoya2, result da kuar da. Cuak gak ngan result nie. Bila wat exam, rasa cam ok bole buat tapi tak sure la kan. Takot banyak careless mistakes ke hape benda. Aku serius la sangat terok bab careless mistakes. Aritu ilang banyak sangaaaat markah sebab careless mistakes kot. Hmmphh. Apa2 redha je la. Moga2 sir terbukak ati nak bagi markah manyak2 ckit.


Neway, sebab aku cuti 3 bulan, so nak wat laa planning sket2 pe nak wat cuti kan. Of course planning pertama nak berfoya2 dulu. Lepak2 do nothing sume. Pastu, bak seperti post pika, aku teringin retail therapy! Shopping3! $$$. Bole laa cover ngan duet aku yang dok simpan satu sem. Shopping perabes sume muahaha!

Pastu aku nak start taking care back of myself. Bila timing exam nie, sangat neglect kan diri sendiri. Muka slalu basuh tanpa letak krim ape2. Pastu suka sangat berjemur tengah2 panas takde payung. Bila time exam takde masa nak pikir suma nie. Kulit pon da start kering gile da. Kena rajin tarok losyen sume. Pastu paling penting, start thinking of my weight! Banyak sudah gained sem nie. Aiming to loose couple of kilograms gak aa. Pastu dok umah, diam2 takyah jemur. Kulit akan lebey berseri sebab tak kena cahaya matahari, debu2, asap keta bla3 hehe. Dok umah jadik cam baby. Tapi yg plan nak ilang berat tuh kene planning tol2 aa. Bape kali, asyik fail jek. Berat turun naek turun naek lebey kurang jek

Plan seterus nya, mahu pegi vacation!! Dengan family terchenta. Hehe, bukan senang beb nak dpt bercuti ngan family. Mereka nie suma orang bizi la katakan. Orang da bekerja sume ni. Nak dpt suma cuti skalik mmg payah benor ler. Tension pulok heheh. Tak sure agi nak pi mana. Tunggu mereka ini planning. Sebab mereka yang support duet. Aku hanya tukang mengekor and perabes duet mereka weee!

Pastu, rasa nye of course la akan ada persiapan untuk majlis akak aku kot. Kalu jadi, insya Allah dia nak kawen ujung taun nie. Tuh tak sure agi. Sebab merisik blom agi kan. Tapi part nie yang paling best. Pilih2 goodies utk goodies bags. Tengok pelamin bla3. Siapkan hantaran. Huha, huha sini sana. Oh, my favourite part! Tapi yang tak sure lah kan. Pasal cam agak awal lagi kot. Baru bulan 4. Kot mereka tak sure laa planning nk wat majlis bulan bape.

Lagi3 plan yang mahu dibuat, pegi kuar ngan besties. Aktiviti yang sangat jarang dapat dibuat senar nye. Orang sane sebok, orang sini sebok. Yang penting senar nye slalu aku laa yang bizi nya. Pasal uia nie pelik skit ler. Orang laen cuti, kite ade exam. Orang laen exam, kita da bergumbira. So kene planning kuar cuti 3 bulan! Pastu hehe, mau shopping presents utk besties. Sori laa sayang2 suma, saya bizi so baru ni la dapat nak beli hadiah. Nanti jumpe, bole bagi present hehe.

Pastu mahu pegi makan seoul garden! Mengidam sangat lama da kot. Hurm pastu nak pusing2 cari makan sedap2! Wah3 meriah laa cuti nie. Oops, jangan lupe planning nk blaja masak =p

Banyak agi plan. Nnt tengok selit2 sane sini. Tak sure agi sume jadik ke tak. Pasal aku bila da malas2 kat umah, internet 24/7 kot. Kalu tengok aku tako on fb ato update blog ato ilang dr dunia internet nie, sah3 ade problem tuh.

Tak sabar nak cuti! :D

p/s: lupa nak tambah. Cuti nie bole laa teman parents aku and merasa jadik orang pencensss! :D

blog comments powered by Disqus