BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 25, 2010

Habit pelik bila makan

1) Aku sangat3 suka kalu aku punye nasik banjir. That means aku sgt suka letak kuah yang sangat banyak, sampai melimpah. Tapi, aku sgt tak suka bile nasik kering. Erkkk, putus gila selera aku


2) Aku tak suka nasi berketul. Habit ni aku sgt tak sedar sampai la roommates aku tegor. Everytime aku makan, konpem aku tolak ketepi nasik ketul2 tuh

3) Aku sangat tak suka rase pahit. Anything yang rase dia even sikit je pahit, aku reject. Rase masam pun aku quite tak suka tp acceptable.

4)Aku ade habit kalu letak sos ke ape, aku just cicah sikit jer. Kadang2 sikit sangat. Bila makan, aku sgt percaya yang every makanan tu ade it's own taste. Bila terlebih sos, specialty of makanan itu akan destroyed.

5) Aku tak suka makanan terlebih manis ke, terlebih pedas ke, terlebih garam ke, masam ke. Aku suka makanan yang just niceeee. Sume benda cukup.

6) Kalu aku tak suka makanan tu, aku tend utk errr... tak abes kan. Sebab taleh trime kat tekak. Tp kalu aku btol suke, sikit sisa pn jgn harap nk nk nampak

7) Aku sgt suka chocolates. Kalu chocolate bar yg besar tuh, aku boleh abeskan sorang in couple of minutes. Dlm seminggu, musti ade atleast one time aku kene mkn coklat.

8) Makanan manis itu fevret aku. Give me anything, I can accept almost everything :D

9) Ayam pun tapenah miss everyday. Tah ler, even nasik lauk ikan ke, mesti ade ayam time dinner ker, breakfast ke.

10) Seafood itu superb. Offer me, you'll go bankrupt.

11) Kalu makan ayam atau ikan, aku tend tak fully abeskan. Aku tak suka makan part2 yg hitam tu. Err, taleh trime.

12) Aku nie food taster yang agak dipercayai. Member sume slalu akan ikot ckp aku kalu aku ckp makanan tuh sedap. Aku slalu bole kesan makanan tu kurang garam ker, terlebih halia ke, ape2 laa

13) Aku hebat pasal makanan tapi aku phailed time masak. So aku nak blaja masak bile cuti 3 bulan nie. Fullstop.

Aku nie gile makan kah?

blog comments powered by Disqus