BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 2, 2010

Perfume - ESCADA Pacific Paradise


Ni laa ESCADA Pacific Paradise tuh. Sori gamba censored skett~

Tadi lepas kelas SAD kitorang lepak laa kat HS cafe sambil makan ABC. Best3. Heheh. Pastu tetibe a guy approached us pastu kata laa dia nak jual perfume sempena pelancaran new outlet kedai apetah esok. Dia ada laa dok citer something yang of course aku sebenarnye sepatah haram tak paham and tak dengar. Even lecturer ckp kat depan pun aku usually x dengar, apetah lagi dia. Kirim salam ler.

Pastu yang dpt ditangkap telinga aku hanya laa main point dia saje that is; dia nak jual perfume discount 80%. Tu je yang aku dengar haha. Bese aa bile da citer pasal discount konpem dengan an. Dia kate laa yang dia jual tp sorang hanya bole beli satu. Takot beli byk2 then jual balik lebih mahal sumthing like that. And dia kate arini jek discount 80%. Esok kalu gi pelancaran tuh dpt laa 50% jek. So aku lak mmg tgh carik new perfume skang nie trus pikir sikit agak panjang laa. Nana ngan Qilah yg sungguh laa gila kan perfume, fikir mmg tak bape panjang. Trus nk beli hehe. So kitorang pun rembat laa sorang satu perfume ESCADA Pacific Paradise and officially melayang duet aku RM50 arini. Ciss. Naseb baek duet ayah supply x abes agi. Lari bajet pulokk. Duet aku akan start lari bajet bila aku start shopping tak tentu hala. Haihh. Hari ni makan pun da dekat RM20. Gila aa aku. Kunun laa hebat manage duet hehe. Ok aa, compare tu other friends, I'm better heee~

Ooo yea, aku punye SAD bole laa. Dapat 86.5%. Alhamdulillah. Aku riso calculus je nie. Aku wat aritu mmg memaen gile aah~ Haihh, tawakkal sudah~

blog comments powered by Disqus