BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 22, 2010

Dance dance dance!

Tadi dengar announcement pasal singing and dancing competition kat mahallah hafsah pukul 8.30 malam neh. Teringat lak kat zaman muda2 dulu haha. Kalu dulu la time kat skola, aktiviti dancing and aerobik tuh mcm da acara wajib da kot. Ye la, skolah pompuan aa katekan. Almost every year mesti ade pertandingan aerobik. Pastu time PJK pulak, mesti kene form group utk aerobik.

Serius rindu oo. Kat sini dah retired dah. Takde menari2 agi dah. Kat UIA memang tak la kan. Kalu dulu, aku penah siap jadik choreographer agi. Aku choreograph dance steps just in one day for one whole song. Tapi bukan tarian melayu asli cam korang pikir aa. Merepek pe aku nak menari lagu asli. [walopun aku rase mcm aku penah masok haha]. Siyes dlu dancing is kind of one of my passion kot. Skang nie ble da sebok2 nie, pastu da takde aktif2 menari nie, mmg bertambah laa berat badan haihh. Kat umah kadang2 tuh ade laa jugak menari tapi sure tak sekerap dlu. I may look fat, tapi bila measure, muscle mass aku kuat tinggi gak. Hasil suka aerobik kat umah =D

Neway, rindu sebenarnya. Zaman2 skolah dlu konpem acara wajib. Skang nie, kat umah je laa hoho~

blog comments powered by Disqus