BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 23, 2010

Another old pic

Hoho. Lagi satu gamba was found when I was browsing facebook. Time darjah 1 kalu tak silap. I'm in the red circle =D . I was really verily tiny that I just get to sit at the front row everytime tangkap gambar kelas. Tengok kaki pun cam x sampai jek kat lantai.

Tapi sampai skang aku tak penah nak contact ngan mereka2 nie. I just don't really social at that time. Even skang nie I never join any reunion pasal ya know, aku serius tak rapat with any one of them. Tapi aku feymes pasal satu benda: takot gila dengan dentist haha.

I do remember few of the memories quite clearly. Teringat time tuh cikgu soh aku ajar ABC kat sorang budak yg agak slow and teringat jugak cikgu soh aku jaga budak nakal time tuh. Oii, kecik2, besar sudaaa tanggungjawab aku ahaha~

Sweet old times I guess ;)

p/: tgk dahi aku. da cover ngan rambut pun still nmpk jendul kott. aahaaha~

blog comments powered by Disqus