BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 1, 2009

Semalam pi Sunway Piramid dgn bestfrens aku yg kami hanye berkesempatan berjumpa 2-3 kali jek setahun. Sedey x? Haha~ x kesah, yg penting we have fun setiap kali jmpa weeee~~!! Cadangan asal Pika nk bwk keta tp mungkin la ayah dia x caye ngan kitorang so terpakse la nek teksi jek. Xpe2 merase gak arr nek keta Pika bwk smalam. Time nk alik huhu~ Kitorang pi la tgk transformers and men boling 1 game. Best oo~ Lupe nk ckp transformers mmg seriously best. Kalu x tgk mmg rugi ar. Teknik CGI yg sgt mantap oo~smart seyh~ feeling sedih gile mase optimus prime mati tp x nanges ler hehe~ Dok 2jam 30minit mmg enjoy abes la. Tp ade la skali tu mmg kacau tol pasal tetibe gambar dia hilang kejap. Da la time tu tgh syok enjoy tgk dia lawan. And seriously mmg lawak abes ler citer nie. Cume satu jek, lawak kotor yg terlampau byk~

Um, gambar terpakse di super resized kn pasal page aku da penoh gile ngan gambar oo~

Najmah, Me, Pika
Aku punye markah paling tinggi ooo~ (padahal kalah kat saat2 akhir haha~)
Saje gatal2 tangkap gambar b4 masuk kat wayang tuh~
Ni la frenship bracelets yg kitorang bli smalam~
Najmah pkai kan tok Pika~
Aku pkai kn tok Najmah
And Pika pkai kn tok aku~ Lengkap la satu pusingan heee~~
Amek gambar dpn toilet hoho~
Cam bese dlm toilet gak jadik mangsa~

Sgt fun~ Lenkali nk pi agi~ Kite gi go-kart lak ek~Heee~~

blog comments powered by Disqus