BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

Malam aku dianiaya~

Cam cuak jek bace tajuk tu kan? Haha~ tp mmg btol pn, aku kene aniaya mlm td. Well citer dia camni. Aku semalam lepak sorang2 satu hari kat dlm bilik kebosanan sbb roommate sume takde. Takde angin, takde ribut tetibe sume hilang camtuh jek. Well izzati atleast aku taw ape kes la nape dia hilang tp Aqilah mmg siyes hilang camtuh jek. Tp aku wat tatau je la. Smpai la ke maghrib, smpai la ke isyak, br la nmpk muka izzati. And before that jihah pn da balik. Still aku take my sweet time tgk drama jepon since wireless wat hal lak petg tuh. Aku gelak la sorang2 cam hape tah. Oh lupe nk ckp yg sbnr nye smalam satu hari agak takde mood atau lebey kurang moody la jugak. So saje nk baiki mood dgn tgk citer la. And sedar tak sedar Aqilah Irina pn da balik. Still aku wat tatau agi since aku cam tade mood gak ar.

Sume going on smoothly and aku smpat la online sepanjang mlm. And bape minit sblm kul 12 tetibe msg stat masuk bertalu2. Agaga~ mmg syok melayan msg masuk bebanyak sekali. Ye ar, setahun skali jer merase kn~ Aku lepak la, jwb sms, melayan lagu bla3. Pastu aku cam da malas lepak depan laptop, aku pn gi la dgr lagu smbil ber mesej kat atas katil lak. Ooo lupe nk ckp yg time aku lepak sorang2 tuh, tetibe lampu cam kene padam. Aku still wat tatau pasal best gak ar lepak dlm gelap melayan perasaan haha~ And time tgh sedap dgr lagu tuh tetibe ada serbuan kat bilik aku. Aku antara terkejut ngan tak terkejut. Tetibe terdengar suara Aqilah Irina. Abes dia terkam aku ngan selimut kot. And tetibe jerit, "Anda menjadi tahanan~!!". Aaaa aku da cuak da time tuh. Dia kasik selimut aku tutup satu kepala and then bawak aku kuar bilik. Da la aku siap terlanggar locker pulak tuh. Ades~ Dia dok kasi pusing2 smpai aku pening and bwk aku kuar bilik. And seriusly aku da penin cam hape tah time tuh. Dia bwk la aku jln keliling satu blok and siyes aku x dpt cam katne aku berada. And siap bawak aku langgar tong sampah besar lagi tuh~! Naseb baek x bwk masuk toilet aiceh~! Pusing2 pastu last2 aku ditinggal kat tangga sorang2 dengan dia ikat selimut tuh. Aku da cuak takot tak dpt lepas kn diri la~ Bila dpt jek selimut aku trus nk gi balik bilik but still x dpt cam katne aku ade. Dlm tgh cuak tuh skali tgk ade sorang sister tgh gayut kat tangga. Cis~ aku mmg agak malu time tuh. Dgn muke cam hape tah kat citu trus sis tu gelakkan aku. Waaa~ kekejaman melanda. Aku lari2 naek tangga nk kejar Aqilah Irina tuh and trus masuk bilik tetibe... "Happy Birthday~!!" Agagaga~ speechless kot. Walaupn da dlm jangkaaan still speechless sbb first time kene rumble.

Diorang sume dok pakat gelakkan aku cam hape tah. Tp siyes best mlm tuh =) Kitorang makan2, gelak2 and menambah kalori dlm badan sbb aku mkn 2 slices of cake pada waktu tgh malam. And malam tuh jugak kitorang ade girls talk *kahwin~~!! haha~ shhhh~* Dok berjoyah satu mlm since esok takde klass except Aqilah ngan jihah. So mlm itu sgt best la sbnr nye. Hepi sesangat diorang wat camni and I really appreciate it. Seb baek diorang x trus kn rancangan nk baling telur kat aku. Aiceh kalu x busuk ler aku mlm tuh.

Pictures x ley upload pasal connection sgt lembap tp bley di view kat photo album aku kat facebook~ Ada byk gambar yg terpakse di censored haha~

Thanks korang for the beautiful night~!!

blog comments powered by Disqus