BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 9, 2009

Lagu dlm blog

Aku mmg jenis yg suke blog walking and blog hopping kat blog org len. Terutama nye aku suke gi blog kawan2 aku and spam kat sane (ekekeke~) And aku pun sgt suke pegi kat blog yg aku x kenali and habes kn mase satu hari dok bace dari awal smpai akhir. Tp satu benda, aku x suke la nk letak komen2 aku kat tmpt diorang. Well, hanya nk menambah ilmu semata2 so malas nk komen2. Dh mcm2 jenis blog aku jmpe. Sume jenis aku ley bace, even yg jenis lembap nk load, aku sabor gak menunggu. Tp ade satu jenis jek aku btol2 x ske nk masuk tahap benci. Blog tersebut adalah blog yg letak lagu tp kite x leh nk pause/ stop kn lagu2 tuh. Aku x kate salah letak lagu pasal kadang2 kite nk share ngan org interest kite tp kalu nk letak player pn, letak la yg ada button pause or stop. Ade sesetengah tu aku still leh tahan pasal aku suke ngan lagu2 dia tp camne kalu lagu2 tu mmg aku x suke? Aku akan rase sgt2 annoyed utk bace blog org tuh and last2, cepat2 aku tutup. Aku akan bace entry cepat2 tanpa sempat nk btul2 menghayati blog seseorang tuh. Sori kalau ade yg ter offended ngan post aku neh, x bermaksud begitu, it's just an opinion~

blog comments powered by Disqus