BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 15, 2009

Aaa~~ arini mood aku berada pada tahap yg lebih rendah dr yg korang jangka. walaupn aku tatau kenape tp aku tau kenapa huhu~~ tp jgn ditanye kenape~~ aaa kenape~~~

serba serbi rase x kene. nk mamam pon malas pastu td sir suwuh wat coding ape cam malas nk peduli~~ rase cam down lak arini. tu la padah nye pasal semalam aku byk gelak. org tua2 kate x mo la gelak byk2~~ nnt nanges~

harap2 aku mampu cheer up ar pasal esk presentation. bosan~~

haaa~~ td izzati kantoi ngan sir. dia tgh tunjuk coding ngan sir pastu tetiba ade org tegur dia kat ym. Pastu nk tau sir ckp ape? Dia ckp, "Astaghfirullah al azim~~ sister what are you doing?". kesian izzati~~ padahal hampir sumorang kut online td kat ym ngan facebook. tp mmg x bleh blah arr sir tu pny ayat haha~~

blog comments powered by Disqus