BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 16, 2009

Dh byk draft beratur kat ruangan post tuh tp satu pon x di publish. Sume sekerat2 jek aku wat. Idea separuh jalan. Neway, sejak akhir2 nie aku rase umah aku makin creepy arr. Aku sentiasa rase mcm sumthing wrong sumwhere. Aritu mak aku tgh mandi kat toilet, tetibe dia rase bahu dia pedih. Bile dia tgk, tup2 dh ade kesan cakar. Sampai 3 skalik dia bg. Pas abes mandi mak aku trus citer ngan kitorang. Aku memule wat bodoh la pasal it's kinda normal la kan tetibe kene cakar (though it's creepy!) tp petang tu lepas mak aku balik dari tempat keje, time dia nk check kesan cakar tu tetibe jek tgk kesan tu dh ilang ngan dh x rase saket agi dh. Bile tgk camtu baru aku stat rase seriau. And then dlm 2-3 ari pastu, mak aku citer lak lagi satu benda. Time tu dia tgh nk basuh kain. And then dia letak la baldi kain penuh ngan air atas lantai. After few seconds after dia letak tetibe air tu berkocak sendiri mcm ader org kacau. Ape lagi, mak aku pon ckp la jangan ar memain ngan dia. Trus air tu reda sendiri. Huish, lepas jek aku dengar citer tu, trus aku forbid diri sendiri dr menjejakkan kaki kat bilik air berkenaan. X mo aku. Kang sat agi aku lak yg nmpak air berkocak har3.
Umah aku nie pon bukanlah seaman yg disangka. Kekadang tu time aku lepak sensowang memalam kat ruang tamu, tetibe jek ader bunyik cam benda lari2 kat siling. Aku cam bese wat bodoh pasal dlu penah skali aku tegor ckp bising arr and lepas tegor lagik galak dia dia lari2 kat atas. Aku x taw ar amende tu yg penting dia penah kejar aku dari bilik aku kat blakang smpi ar kat ruang tamu. x mo bg aku idup senang tol. dia bahagia kut tgk aku freak out. kadang2 penah gak pukul 4.30 pagi aku dengar cam ader org bkk air paip kat blakang and kakak aku lak dgr cam ade owang seret2 kerusi. Padahal bile check mmg x de owang. sume tgh tido. sungguh memberi tekanan mental betul la mende nie. dh la ari2 mmg aku tinggal kat umah sowang2. seb bek esok kakak aku dr gombak nk balik dh (dia dh stat cuti sem!) kalu x hishhh... seriau abes dok umah.
Aku pnah dgr citer dedulu time ayah aku maseh mude remaja, atuk aku org kate dia bela harimau jadi-jadian. Aku x tau la tp aku rase cam btul. pasal org ckp bile ikut atuk aku pi hutan, mesti ade bunyik rimau mengikut. sape x kecut perut... ayah aku pon takut. and bile nk turunkan mende tu, ayah aku yg anak sulung ckp dia x mo pasal dia takut haha! seb bek la ayah aku agak penakut (ish ngumpat ayah sendirik lak hehe). mende tu skang dijaga oleh atuk sedara aku yg tinggi agame dia. dia x de la feed rimau cume dia cam jage supaya rimau x pi kat org len (especially aku! pasal aku takut huhu).
Citer pasal mende nie, aku mcm prasan kat bahu aku ader mcm satu kesan kene cakar. ala kesan mcm kene cakar kat kucing tu ngan 3 skali kuku. x bape jelas kesan cakaran dia tp yg penting mmg ader. mcm parut la. aku x tau dr mane aku dpt mende tp mak aku ckp dlu pon ayah aku ader kesan camtu tp skang aku x prasan la plak ade ke tak.
Ape2 la. yg penting jgn kaco idup aku udah le. aku pun nk idup ngan aman. korang idup kat tmpt korang, aku idup kat tmpt aku. end of story.

blog comments powered by Disqus