BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 24, 2012

Kenapa dulu aku tak beli Samsung Galaxy W or Wonder

Lama tak hapdate blog. Busy lah katakan. Busy bercuti hahaha. Actually aku saja update blog nak luahkan perasaan jugak lah. Sedikit menyesal beli Samsung Galaxy Ace sebenarnya. Haha.


Actually orang ramai baru sedar kewujudan Galaxy W or Wonder ni. Aku tau lama dah. Dulu siap pernah aim lagi nak beli. Sebelum orang ramai dok sebut2 pasal W ni lagi aku dah usha2. Tapi tak tau kenapa aku end up amek Ace. Bila orang dah start bising pasal W, baru nak menyesalkan lah. Dunia dunia hahaa.


Anyway, untuk mengelakkan perasaan menyesal berbuku-buku dalam jiwa raga aku, disini aku nak jelaskan, kenapa aku beli Ace. Time aku beli handphone dulu mak aku ikut sekali. Pastu aku tanya mak aku, mana lawa? Ace ke Wonder? Then mak aku pilih Ace. So di situ laa titik permulaan kenapa aku pilih Ace. Sebab sayang mak punya pasal, so aku dah tak menyesal dah. Ok, bai!!


p/s: kata2 mak aku lagi penting dari mainstream things. hahaa.
p/s/s: sape2 sebut pasal Samsung Galaxy W depan aku lagi memang aku sembor dia. Sekian.

blog comments powered by Disqus