BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 8, 2011

Random. For you guys to ponder.

Aku ni sebenarnya bukannya jenis yang suka menyusahkan orang. As in bila nak mintak tolong orang seboleh2 nya aku elak melainkan kalau terdesak. Bukan nak kata sebab aku baik ke apa. Actually aku tak suka nak menyusahkan orang sebab apa, sebab aku pun sendiri tak suka kalau orang nak menyusahkan aku. The way I treat other people, I do hope other people will treat me the same way too. As in bila aku tak menyusahkan kau, jangan lah nak kacau hidup aku pulak. 


Mintak tolong aku boleh. Good deeds. I'll be more than glad to do that. Tapi pandai lah berpada2. Cuba fikir dulu. Jangan nak bagi tasks yang menyusahkan pulak.


Well, random. For you guys to ponder.

blog comments powered by Disqus