BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 4, 2011

I got free pass to True Fitness!

Around 2 days ago, I got a call from someone I don't know. Tiba2 je lah dapat call. So aku pun jawab lah call tu. Then rupanya aku dapat tawaran free one month pass untuk True Fitness. I was like, "Woahhh, peluang keemasan ni jangan lepaskan". Biasanya kalau ada tawaran semua aku macam, " Err, no thanks. Saya tak berminat". Tapi untuk tawaran ni aku sempat berfikir 2 kali jugak lah. Nak ke tak nak? Last2 aku, "Okay, boleh lah". Because I was like, alah pergi je tengok dulu. Mana tau betul2 free ke apa.


Oh, lupa nak cakap. Apa itu True Fitness? Ni dia True Fitness


So the appointment was made. Not really was made. They gave me the date lah. Which is today. Boleh datang anytime dari pukul 11.30am-9.30pm. So aku sempat lah melenggang lenggok kangkung pergi kenduri dulu kat Kajang semua. Then lepas tu baru pergi True Fitness which is located at Jaya33. I was em, kinda hesitated to go in at first. Cuz ya know, Jaya33, I've never been in there even once before. Tempat agak expensive jugak lah Jaya33 ni sebenarnya. Aku ni dah lah student lagi. Nak kata kaya? Hujung tanduk je lah haha. Then tak kisah lah apa, aku approach jugak orang kat kaunter tu. Aku tunjuk sms yang aku dapat, then dia suruh aku register dulu. Oh lupa, aku boleh bawak sorang kawan jugak lah kat situ. So I brought my sister.


Lepas tu ada sorang this Indian guy, dia approach us. Dia kira macam consultant kat situ. Oh, sebenarnya kat sini macam ada sikit isu jugak lah. Since aku ni Muslim, and yeah, he is a guy. Dia approach us then suddenly, dia hulurkan tangan dia nak salam kakak aku. Kakak aku dah macam... teragak2 nak sambut huluran salam tu. Then dia hulurkan tangan kat aku pulak. Oii terketar tangan nak sambut salam dia tuh. Serius. Mungkin lah that Indian guy tak faham yang orang Islam tak leh salam bukan mahram nya. Aku dah macam, arghhh. Takpe lah. Tskk, kau buat aku lap tangan aku banyak kali kat kain haha. 


Anyway, sambung balik. That guy cerita lah pasal True Fitness ni. Bla bla bla. Then lepas tu, dia bawak kitorang touring satu True Fitness. Sekali lagi aku whooaaa kat situ haha. So yeah, without any condition ke apa, yes it's true. I got one month free pass to enter anytime, anyday I want to True Fitness. Whoaa, whoaaa, whoaaaa. Bulan jatuh ke riba okay. Tak, tak. Durian runtuh okaaaay! Gila best kot! Since it's one month free of charge.


That guy pun bawak laa kami touring. Tunjuk semua alatan kat situ. Even ada Hot yoga and cold yoga kot amenda tah. Lepas tu dia bawak pusing, nampak lah ramai jugak tengah workout. Pusing2 semua. Then ada bilik sauna kat situ. Aku seriyes tak pernah masuk bilik sauna kot. So aku pun try masuk tengok. Oh gila jakun haha. Then dia bawak naik atas, ada this one kinda huge swimming pool siap ada spa lagi. And that guy says almost all of the equipments are free to be used heee.


Ok, nak cakap lagi kat sini, aku dapat free kot! Free of charge. Tak tahu rezeki dari celah mana datang. Tiba2 dapat phone call kata free lah kan hehe. 


So yeah people, tomorrow I'm going for my first day. Let's see if it's fun or not ;)
Hopefully it will be fun :D

blog comments powered by Disqus