BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 1, 2011

Headphone ku sudah musnah T___T

Okay, buat kali entah ke berapa kali, headphone aku hancur lagi. Sedih gila beb. Aku sayang kot headphone tuh. One of my favourites I should say. Dah banyak kali terhempas jatuh, tu sebab jadi macam tu. Kot la. Sedih gila beb tak tipu. Ni laa headphone aku yang telah pergi tak kembali meninggalkan tuan kesayangan huuuu


Gambar contoh je beb haha

Dan kini, aku hanya punya Sony NWZ S-736F untuk menemani aku belajar siang dan malam. Barang lama dah ni beb. Tahun 2009 kot aku beli. Lama jugak laa hahah. RM500 gak harga dia dowhh. Sayang gila beb aku kat benda ni. Jaga leklok even dah ada sedikit kemusnahan haha. Special feature: noise cancelling earphone tu. Terbaik beb. Ko pakai memang haram dengar apa2 kat luar nuh. Rasa ko tengah dok dalam radio lak hahah. Ni je laa peneman aku sekarang. Headphone aku dah tak dok T___T Dah takde dah peneman aku sekarang huuu

 Selamat tidur wahai sayang. Selamat beristirehat setelah lama berkhidmat. 
Aku akan beli yang baru sebagai pengganti wahaha. Ok sori sayang heheh.

blog comments powered by Disqus