BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 29, 2011

Gaduh adik-beradik

"Dengan adik-beradik lah selalu senang untuk kita cari gaduh. Padahal dengan orang lain biasanya susah betul kita nak gaduh. Mak pun macam tu jugak, mak tau laa"


Mak aku dok cakap benda tu kat telefon. Aku pun "em, em" angguk, angguk. Dok mengiakan apa mak aku cakap. 


Ah, biasa lah tu. Aku akui fakta tu. Aku tak mudah cari gaduh dengan orang lain tapi kalau dengan adik-beradik sendiri, ya Rabbi, senang gila kot nak melenting. Dan sebab pergaduhan selalu atas sebab paling childish yang korang boleh fikirkan. Aku akui benda tu.


Tapi banyak mana benar nak gaduh. Gaduh, gaduh, gaduh pun, tapi percaya lah, pergaduhan sesama adik-beradik lah pergaduhan yang paling senang nak baik semula. Tak ke? Aku rasa betul je. Well, unless pergaduhan tu melibatkan something yang besar pasal harta ke apa ke. Itu dah lain kes dah tu.


Aku akui, dulu aku pernah kutuk kakak aku dalam blog ni. Aku sangat childish masa tuh. So aku minta maaf. Childish sangat tindakan bila buat macam tu. Dia kakak aku kot. Tak patut lah buat macam tu. Aku pun dah mintak maaf dah dengan dia hehe 


Yang penting bila dah gaduh2 tu, jangan pulak dok panjang2 kan lagi pergaduhan. Udah2 ler, awak semua tuh dah tua. Apa perlu nya laa nak gaduh lama2 dengan adik-beradik. Cam kanak2 ler.


p/s: okeh, nampak sangat aku baru je carik gaduh dengan kakak aku tuh yang aku buat posting ni hahaha

blog comments powered by Disqus