BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 19, 2010

Nasihat dari aku untuk kau (general untuk lelaki)

Aku ada sedikit rasa nak gelak buat posting ni sebenarnya
Maaf, aku tak sejiwang yang disangka


Kau tahu tak
Aku ini otai sebenarnya
Menangis sebab lelaki?
Kalau dulu, oh tak mungkin langsung
Tapi kelakar, kau pernah buat aku menangis
Oh teruk punya menangis haha


Aku kat sini nak cuma nak bagi sedikit nasihat
Kalau betul lepas ni kau mahu mencintai seorang wanita
Kalau betul selepas ini ada seorang yang betul bertakhta di hati kau
Aku minta satu sahaja
Jangan buat dia menangis
Sebab aku tahu betapa sakitnya
Menangis sebab lelaki
Sakit tahu?
Wanita itu lemah sebenarnya.


Kau mungkin tak faham
Kau mungkin tak mengerti
Tapi cuba lah faham
Cuba lah mengerti


Kau tahu tak
Aku tak pernah menangis
dan tak mahu menangis lagi
Sebab aku sendiri yang kuatkan diri


Cuz I am a super woman :)






Oh entri ini. Jangan ada yang salah faham ye, terima kasih :)

blog comments powered by Disqus