BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 11, 2010

Justin Bieber pedophile? Bullshit

Justin Bieber pedophile? Duhhh, first time this news hit me pun dah nampak sangat bullshit. Memang terasa ketipuan melampau lah di situ. 


http://www.youtube.com/watch?v=t0KNXr349gY


Letak link je lah ek. Malas nak embed kat sini padahal sebab internet aku lembap hua3. Kelakar gelak guling2 bila aku tengok video ni (okay tipu tak guling pun). Nampak sangat tipu. Sebab?


1. The Onion ni kalau lah baca pasal info dia, diorang ni suka buat parody pasal artists or orang2 feymes. Duhhh, sila tanya encik Google terima kasih.


2. Tipu lah wehh. Orang dah tua macam tuh mana lah larat nak hopping macam encik Bieber ni. Terlompat sana, terlompat sini. Aku yang baru 21 ni pun tak larat nak buat macam tuh -_____-"


3. Bieber ini di discovered oleh encik Usher okayyyy. Tak kan lah Usher nak ambil PEDOPHILE =___="


4. We ALL saw how Bieber grows up okaaaay. Aku nampak lah jugak video youtube time dia masih cenonet kecik habis dulu, sampai lah dah tinggi galah sekarang tapi cuma suara belum nak pecah lah kan. Takkan lah si tua pedophile boleh evolve macam ni.


5. Kalau betul lah seorang artist yang video youtube punya views dah cecah juta2 ni betul2 lah seorang pedophile, confirm dah jadi tajuk utama yahoo ke, ape ke. Paling tidak masuk muka depan Utusan Malaysia


6. Aku bukan nak pertahankan Bieber. Bukan minat mana sangat pun. Tapi rasa sangat kelakar bila masih ada percaya. Dude, google please okay? Simple thing je pun.


Okay, I'm done.

blog comments powered by Disqus